Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki domykanie klienta

Czy warto założyć firmę zajmującą się korepetycjami?
2023-06-05 20:30:09

Założenie firmy zajmującej się korepetycjami może być atrakcyjnym pomysłem na biznes, zwłaszcza w kontekście rosnącego popytu na usługi edukacyjne.

Artykuł Czy warto założyć firmę zajmującą się korepetycjami?
Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)
2023-05-30 15:28:29

Model feedbacku AID (Action, Impact, Development) jest jednym z najpopularniejszych modeli udzielania informacji zwrotnej w dzisiejszych organizacjach. Model ten jest stosowany przez menedżerów, liderów, szkoleniowców oraz innych profesjonalistów, którzy chcą skutecznie i skutecznie...

Artykuł Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)
Usługi elektryczne w Krakowie
2023-04-28 09:47:57

Usługi elektryczne w Krakowie

Artykuł Usługi elektryczne w Krakowie
Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)
2023-04-27 15:18:21

Model feedbacku SBI (ang. Situation, Behavior, Impact) to podejście stosowane w udzielaniu informacji zwrotnej, które umożliwia skuteczną i konstruktywną komunikację między pracownikami i menedżerami.

Artykuł Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)
MODEL COIN W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 2)
2023-04-20 14:23:15

Model COIN (Context, Observation, Impact, Next Steps) jest podejściem do udzielania informacji zwrotnej (feedbacku), które pomaga organizacjom i jednostkom w skutecznym komunikowaniu się w sprawie działań podjętych w celu poprawy wyników.

Artykuł MODEL COIN W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 2)
Kino: cyfryzacja sprzedaży dla małych i dużych
2023-04-17 12:02:49

Wszyscy kochamy kino! Nie bez powodu gdy tylko mamy okazję wybieramy je jako formę aktywności dla siebie, swojej rodziny czy znajomych – to właśnie tam możemy na moment się odprężyć, „zanurzyć” w ulubiony film, poznać nowych bohaterów, przeżyć wspaniałe przygody!

Artykuł Kino: cyfryzacja sprzedaży dla małych i dużych
Szkolenia z kompetencji miękkich, dla project managerów i sprzedażowe
2023-03-21 20:56:19

Uczestnictwo w szkoleniach to sposób na podnoszenie swoich kwalifikacji, wiedzy i praktyki w określonej dziedzinie i w różnym stopniu.

Artykuł Szkolenia z kompetencji miękkich, dla project managerów i sprzedażowe
Czym jest korekta i redagowanie tekstu?
2023-02-20 10:26:39

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, dlaczego warto zlecić profesjonalistom korektę tekstu biznesowego? Wbrew pozorom pytanie to zadaje sobie sporo przedsiębiorców, którym zależy na pozyskaniu nowych klientów.

Artykuł Czym jest korekta i redagowanie tekstu?
Jak przeprowadzić szkolenie pracowników?
2023-02-14 20:49:09

Szkolenie pracowników jest ważnym narzędziem zarządzania zasobami ludzkimi, które pomaga pracownikom rozwijać swoje umiejętności i wiedzę, a także zwiększać ich zaangażowanie w pracę.

Artykuł Jak przeprowadzić szkolenie pracowników?
Szkolenia dla handlowców online
2022-12-05 20:53:57

Szkolenie sprzedażowe jest koniecznością dla każdego, kto chce odnieść sukces w handlu. Uczy handlowców, jak znajdować i zamykać transakcje, jak radzić sobie z obiekcjami i jak być przekonującym. Ważne jest, aby inwestować w umiejętności i podnosić swoje kwalifikacje.

Artykuł Szkolenia dla handlowców online

stron: 1 2 3 4 531

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń domykanie klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.